12 Sep '17

Ai o cofetarie?

 

Solutia noastra e perfecta pentru tine! Vei stii exact cand va trebui sa aprovizionezi cu marfa, care sunt zilele si orele cu cele mai bune vanzari, precum si cele mai bine vandute produse.

Cu Lemon POS vei procesa mai rapid comenzile. De asemenea, vei optimiza procesul de incasare si emitere de bon fiscal – cu doar 3 click-uri. Pentru aceasta – vei instala software-ul Lemon POS pe un dispozitiv cu Android (telefon/tableta). Acesta va fi conectat la o casa de marcat cu bluetooth (Datecs DP 05, Datecs DP 25 si Activa Mobile EJ, Succes M). 

Investiție inițială zero – Soluția Lemon POS nu necesita investiție inițială. Ai nevoie doar de o casă de marcat cu Bluetooth și o tabletă/telefon cu sistem de operare Android. Toate serviciile sunt incluse – ne ocupam configurarea produselor, cotelor de TVA, prețuri, intreținerea bazei de date și de toate modificările ulterioare. Toate acestea la un preț accesibil, pe baza unui abonament lunar sau a unei taxe aplicate pe perioada evenimentului.

Simplu și flexibil – Această soluție este adaptabilă, ușor de asimilat și utilizat de catre angajati. Selectezi produsele și se emite automat bonul fiscal. Nu mai ești nevoit să memorezi coduri, iar viteza de lucru crește.

 

Accesibil – Functionează din orice locație cu conexiune la internet. Totodata, ai acces online in timp real la stocul și incasările realizate in fiecare punct de lucru. Astfel, reaprovizonare devine facila. Cu ajutorul Lemon POS poți afla ușor și rapid care sunt produsele cele mai vandute și asfel poți reorganiza dinamic nivelul de stoc.

 

Cu siguranta, solutia LemonPOS este ideala pentru a imbunatati experienta clientilor tai si pentru a creste viteza de lucru a angajatilor, oferindu-ti in acelasi timp o imagine clara asupra activitatii cofetariei tale.